16 aprilie 2015
înapoi la noutăţiÎn 2015, Zâmbește România dă posibilitatea tuturor românilor să devină ambasadori ai campaniei și șansa să se implice direct și creativ în îmbunătățirea statisticilor îngrijorătoare cu privire la sănătatea orală. La nivel naţional, peste 80% dintre români se confruntă cu probleme dentare1, 4 din 10 copii au carii pe dinții definitivi2, cu aproape 90% dintre acestea netratate2, iar periuța de dinți este schimbată o dată la 1,5 ani3, faţă de media europeană de o dată la 3 luni.
Ştim că exemplul personal şi modelul celor din jurul nostru funcţionează foarte bine atunci când deprindem obiceiuri pentru sănătatea noastră sau stil de viaţă. Pe acest principiu am construit şi mesajul campaniei “Inspiră România să zâmbească sănătos!”, cu o misiune provocatoare și nobilă, care va solicita spiritul creativ și implicarea pe termen lung a candidaților înscrişi. Prin acest program, susținut de brandurile pentru îngrijire orală ale GSK Consumer Healthcare: Aquafresh®, Parodontax®, Sensodyne® și Corega®, sunteţi invitați să înscrieţi idei și proiecte care să poată ajuta la îmbunătățirea stării de sănătate orală a celor din jur și, astfel, să răspândim cât mai mult aceste exemple și modele inspiraționale în România.
Cum poți aplica să devii ambasador și să câștigi marele premiu?
Ca prim pas, te invităm să accesezi aplicația din pagina de Facebook Zâmbește România. Urmezi pașii de înscriere și ne trimiți prin aplicație ideea ta de proiect. Poate fi o inițiativă de a face un cântec pe tema igienei orale, o serbare tematică dacă ești profesor, o activitate în școala la care învață copilul tău sau, de ce nu, la mai multe școli; scopul e nobil și avem nevoie de oameni ca tine și idei cât mai îndrăzneţe! Tot ce trebuie să faci este să urmărești instrucţiunile din regulament şi să cauţi inspiraţia pentru idea ta ca ambasador al sănătăţii orale.
Câștigătorii vor fi anunțați pe 8 septembrie. Iată premiile care îi așteaptă:
Campania Zâmbește România susține cei trei pași esențiali pentru o bună igienă orală, ca mijloc principal de prevenție a problemelor dentare: periajul dinților de două ori pe zi, vizita la medicul dentist în mod regulat și o dietă sănătoasă și echilibrată. Campania continuă şi în 2015 cu programe educaționale pe tema igienei orale, un puternic apel la acțiune către consumatori, adresat copiilor, părinților și educatorilor, dar și cu proiecte care oferă soluții concrete tuturor românilor.