Ai grijă de sănătatea dinţilor tăi!

Spală-te pe dinţi de două, maximum de trei ori pe zi
Mergi la medicul dentist în mod regulat
Adoptă o dietă sănătoasă şi echilibrată


înapoi la noutăţi

Peste 6.600 de copii şi mame din centre sociale şi şcoli vor beneficia de produse de igienă orală gratuite.

5 martie 2013

În cadrul campaniei de prevenţie şi educare „Zâmbeşte România”, peste 6.600 de copii şi mame vor beneficia în mod gratuit de produse de igienă orală şi de cursuri educaţionale cu privire la importanţa sănătăţii orale. GlaxoSmithKline (GSK) Consumer Healthcare şi Wrigley România, împreună cu Salvaţi Copiii România, United Way România şi Salvaţi Dunărea şi Delta, vor organiza zone dedicate igienei orale – „Colţuri cu zâmbete”, în peste 61 de centre sociale şi şcoli din România.

Acest program a fost iniţiat din dorinţa de a face o diferenţă în vieţile copiilor din centrele sociale şi de a-i ajuta să crească sănătos şi să aibă o şansă la un viitor mai bun. Astfel, „Zâmbeşte România” îşi propune să ofere copiilor din mediile sociale dezavantajate acces la tratamente stomatologice şi la produse de igienă orală.

GlaxoSmithKline (GSK) Consumer Healthcare România şi Wrigley România au inaugurat luni, 20 noiembrie a.c, primul „Colţ cu zâmbete” din cadrul campaniei „Zâmbeşte România” în Centrul de zi „Valentina” din Bucureşti, unul dintre cele 33 de proiecte sociale sprijinite de United Way România.

Copiii aflaţi în centru au primit informaţii despre importanţa igienei orale şi despre soluţiile de prevenire a afecţiunilor la nivelul cavităţii bucale de la voluntarii din cadrul Facultăţii de Medicină Dentară, Universitatea de Medicină şi Farmacie „Carol Davila” din Bucureşti. Pentru a-i ajuta să pună în practică ceea ce au învăţat, copiii din Centrului de zi „Valentina” au primit produse pentru îngrijire orală: Aquafresh şi Orbit. La inaugurare au participat Bianca Brad, ambasadorul campaniei „Zâmbeşte România” , Victor Geus, General Manager Central Europe South, GlaxoSmithKline Consumer Healthcare România şi Cristina Damian, Executive Director, United Way România.

„Prin campania Zâmbeşte România, ne dorim să informăm cât mai mulţi oameni despre paşii simpli care se pot urma pentru îmbunătăţirea sănătăţii orale, precum educarea copiilor privind importanţa periajului dentar de cel puţin două ori pe zi, timp de două minute, vizitele regulate la medicul stomatolog şi menţinerea unei diete sănătoase şi echilibrate”, a declarat Victor Geus, General Manager Central Europe South, GlaxoSmithKline Consumer Healthcare România.

„Vorbim de copii care nu au apă caldă, uneori nici apă curentă acasă, aşa că nu au deloc condiţii pentru a învăţa noţiuni elementare de igienă dentară şi pentru a le pune în practică”, a spus Cristina Damian, Director Executiv al United Way. ”Vom deschide 22 de astfel de colţuri cu zâmbete în centre sociale şi şcoli pentru că atât aceşti copii, cât şi mamele lor să aibă un loc în care să aibă grijă de igiena lor dentară şi să primească sfaturi şi servicii de la specialişti.”

Campania „Zâmbeşte Romania” beneficiază de susţinerea celor mai importante asociaţii medicale din România - Uniunea Naţională a Asociaţiilor Stomatologice, Societatea de Obstetrică şi Ginecologie din România, Societatea Română de Pediatrie, Colegiul Medicilor Dentişti din România, Colegiul Farmaciştilor din România, Societatea Studenţilor în Farmacie Bucureşti şi Liga Studenţilor la Medicină Dentară Bucureşti.

Află mai multe despre cum poţi avea grijă de sănătatea zâmbetului tău!

Află mai multe
Află mai multe
Află mai multe
Află mai multe
Vezi lista

Consultaţii stomatologice gratuite

Detartraj gratuit în cabinetele marcate cu iconiţa

IMPLICĂ-TE ȘI

DĂRUIEȘTE

UN ZÂMBET!

Mărci deținute de sau licențiate societăților din grupul GSK. ©2017 aparține grupului de companii GSK sau utilizatorilor licențiați.
Termeni și condiții de utilizare   Politica de confidențialitate   Contact