21 iunie 2017
Sub umbrela celei de-a șasea ediții a campaniei Zâmbește România, GSK Consumer Healthcare organizează, pentru al cincilea an consecutiv, programul „Rabla pentru periuța ta”, sub denumirea „Monster Rabla”, îndemnând părinții și copiii să aibă grijă de igiena orală și să lupte împotriva problemelor dentare - personificate, spre atracția copiilor, sub formă de monștri.
“O bună igienă orală presupune schimbarea periuței de dinți la trei luni, aşa cum recomandă medicii dentişti, însă în România media schimbării periuței de dinți este îngrijorătoare, o dată la 1,3 ani. Prin derularea acestui program ne dorim să transformăm prin joacă obiceiurile greșite în comportamente sănătoase. Astfel, am decis ca anul acesta să dăm programului Rabla pentru periuța de dinți un suflu nou, mai ‚cool’, împrumutat din universul vizual și imaginar în care copiii se regăsesc, adăugând patru personaje noi în povestea Zâmbește România și punând la dispoziția copiilor un spațiu interactiv în care să înveţe despre sănătatea orală.”, menţionează Sylwia Piankowska, General Manager, GSK Consumer Healthcare România și Balcani.
Susținută de brandurile de igienă orală Aquafresh, parodontax, Sensodyne și Corega, caravana „Monster Rabla” va fi găzduită de șase orașe din țară: Bacău, Sibiu, Galați, Pitești, Craiova și Oradea. Timp de câte o zi, participanții vor primi periuțe de dinți noi în schimbul celor vechi, cupoane de reducere pentru paste de dinți*, dar și informații utile și materiale educaționale privind sănătatea orală și îngrijirea corectă a dinților.
Calendarul ”Monster Rabla”
Caravana „Monster Rabla” va fi prezentă în perioada 17 iunie – 22 iulie 2017, în următoarele orașe în intervalul 10:00 - 19:00, după cum urmează:
Caravana vine în întâmpinarea consumatorilor cu activități interactive, materiale educaționale, dar și multe surprize. Mai mult, cei mici se vor putea antrena în lupta împotriva „monstruleților” participând la jocurile pregătite special pentru ei la fața locului.
Caravana “Monster Rabla” face parte din campania Zâmbește România, ajunsă la a șasea ediție. Pe parcursul anilor anteriori, campania a avut aproximativ 140.000 de beneficiari direcți, 70.000 de copii au participat la ore de igienă orală, prin campania educațională desfășurată în școli și grădinițe, 40.000 de periuțe de dinți uzate au fost shimbate cu altele noi prin programul Rabla pentru periuța de dinți”, peste 40.000 de euro direcționați către tratamente stomatologice pentru copii din comunitățile defavorizate Salvați Copiii; în plus, sute de români au mers la consultații gratuite în cabinetele stomatologice înscrise în campanie. Puteți afla mai multe detalii despre activitățile din cadrul campaniei urmărind websiteul www.zambesteromania.ro. Regulamentul complet al programului “Monster Rabla” este disponibil în mod gratuit aici și pe pagina de Facebook Zâmbește România www.facebook.com/zambesteromania.
Mărci deținute de sau licențiate societăților din grupul GSK.
* Cupoane de reducere pentru pastele de dinți din gama Aquafresh Complete Care, Aquafresh Extreme Clean, Aquafresh Milk Teeth, Aquafresh Little Teeth, Aquafresh Big Teeth, parodontax Fluoride și Sensodyne Fluoride